page_banner

News

Control remoto di voce Bluetooth

U telecomando di voce Bluetooth hà gradualmente rimpiazzatu u telecomando tradiziunale infrared, è hè diventatu gradualmente l'equipaggiu standard di i set-top box di casa d'oghje.Da u nome di "Bluetooth Voice Remote Control", implica principalmente dui aspetti: Bluetooth è voce.Bluetooth furnisce un canale è un inseme di protokolli di trasmissione per a trasmissione di dati di voce, è a voce capisce u valore di Bluetooth.In più di a voce, i buttoni di u cuntrollu remoto di voce Bluetooth sò ancu trasmessi à u set-top box per Bluetooth.Questu articulu riassume certi cuncetti basi di u cuntrollu remoto di voce Bluetooth.

1. U locu di u buttone "Voice" è u pirtusu microfonu di u cuntrollu luntani Bluetooth voce

Una diffarenza trà u cuntrollu remoto di voce Bluetooth è u telecomando infrared tradiziunale in quantu à i buttoni hè chì l'anzianu hà un buttone "voce" supplementu è un pirtusu di microfonu.L'utilizatori solu bisognu di mantene u buttone "Voice" è di parlà in u microfonu.À u listessu tempu, u micrufonu raccoglierà a voce di l'utilizatore è l'inviarà à u set-top box per l'analisi dopu a campionamentu, quantizazione è codificazione.

In ordine pè ottene una megliu spirienza di voce vicinu-campu, u layout di u buttone "Voice" è a pusizione di u microfonu nantu à u telecomando hè particulari.Aghju vistu alcuni cuntrolli remoti di voce per i TV è i set-top box OTT, è i so chjavi "voci" sò ancu posti in diverse pusizioni, alcuni sò posti in a zona media di u telecomando, alcuni sò posti in l'area superiore. , è certi sò posti in l'area di u cantonu superiore destra, è a pusizione di u microfonu hè generalmente pusatu in u mità di a zona superiore.

2. BLE 4.0 ~ 5.3

U telecomando di voce Bluetooth hà un chip Bluetooth integratu, chì cunsuma più energia cà u telecomando infrared tradiziunale.Per allargà a vita di a bateria, u telecomando di voce Bluetooth generalmente sceglie u standard BLE 4.0 o più altu cum'è standard di implementazione tecnica.

U nome cumpletu di BLE hè "BlueTooth Low Energy".Da u nome, si pò vede chì u cunsumu d'energia bassu hè enfatizatu, cusì hè assai adattatu per u cuntrollu remoto di voce Bluetooth.

Cum'è u protocolu TCP / IP, BLE 4.0 specifica ancu un settore di i so protokolli, cum'è ATT.In quantu à a diffarenza trà BLE 4.0 è Bluetooth 4.0 o a versione Bluetooth precedente, l'aghju capitu cusì: a versione prima di Bluetooth 4.0, cum'è Bluetooth 1.0, appartene à u Bluetooth tradiziunale, è ùn ci hè micca un disignu ligatu à u cunsumu d'energia bassu;da Bluetooth 4.0 À u principiu, u protocolu BLE hè statu aghjuntu à a versione Bluetooth precedente, cusì Bluetooth 4.0 include sia u protocolu Bluetooth tradiziunale precedente è u protocolu BLE, chì significa chì BLE hè una parte di Bluetooth 4.0.

Statu di cunnessione di accoppiamentu:

Dopu chì u cuntrollu remoto è u set-top box sò accoppiati è cunnessi, i dui ponu trasmette dati.L'utilizatore pò aduprà i tasti di cuntrollu remoto è i tasti di voce per cuntrullà u set-top box.À questu tempu, u valore chjave è i dati di voce sò mandati à u set-top box per Bluetooth.

Statu di sonnu è statu attivu:

Per allargà a vita di a bateria, quandu u telecomando ùn hè micca usatu per un periudu di tempu, u telecomando andarà automaticamente à dorme.Duranti u periodu di sonnu di u telecomando, pressendu ogni buttone, u telecomando pò esse attivatu, vale à dì, u telecomando pò cuntrullà u set-top box à traversu u canali Bluetooth à questu tempu.

Definizione di u valore di a chjave Bluetooth

Ogni buttone di u cuntrollu remoto di voce Bluetooth currisponde à un valore di chjave Bluetooth.Ci hè una urganizazione internaziunale chì definisce un set di chjavi per i tastieri, è u terminu hè i tasti HID di u teclatu.Pudete aduprà stu set di tasti HID di u teclatu cum'è chjavi Bluetooth.

U sopra hè un riassuntu di i cuncetti basi è tecnulugii implicati in u cuntrollu remoto di voce Bluetooth.A sparteraghju brevemente quì.Benvenuti à fà dumande è discutiri inseme.


Tempu di Postu: 21-Sep-2022