page_banner

News

Cumu riparà u malfunzionamentu di i buttoni di cuntrollu remota

Hè assai cumuna per i buttoni di cuntrollu remota per fallu.In questu casu, ùn vi preoccupate micca.Truvate a causa prima, è poi risolve u prublema.Allora, vi presentà cumu per riparà u fallimentu di u buttone di cuntrollu remoto.

1) Cumu risolve u malfunzionamentu di i buttuni di u telecomando

1. Prima caccià a bateria di u telecomando, sguassate a cunchiglia di telecomando, è fate attente à prutege u circuitu di u telecomando.

2. Pulite u circuitu di cuntrollu remoto, utilizate un secadoru per pulizziari a polvera, è poi sguassate u circuitu cù una gomma 2B, chì pò migliurà a sensibilità conductiva di u circuitu.

3. Dopu à a pulizia, reinstall it è stallà a bateria, cusì chì u malfunction di i buttoni di cuntrollu remota serà riparatu.

2) U metudu di mantenimentu di cuntrollu remoto.

1, Ùn aduprate micca u telecomando in un ambiente umidu o à alta temperatura, chì facilmente causarà danni à u telecomando uriginale, affettanu a vita di serviziu di u telecomando, è ancu causanu prublemi cum'è a deformazione di u telecomando.

2, Se a carcassa esterna di u telecomando hè assai brutta, ùn pò micca esse asciuttata cù l'acqua, chì facilmente dannerà u telecomando.Pudete sguassate cù l'alcohol, chì ùn pò micca solu pulisce a terra, ma ancu ghjucà un rolu in a disinfezione.

3, Per impedisce chì u telecomando ùn riceve vibrazioni forti o cascà da un locu altu, per u telecomando chì ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, pudete caccià a bateria per evità a corrosione.

4, Se u telecomando in casa falla, ùn smontate micca è riparà senza permessu, per evità prublemi più grande chì ùn ponu micca esse riparati, pudete truvà persunale di mantenimentu prufessiunale per mantenimentu.

5, Se certi buttoni nantu à u telecomando ùn ponu micca esse usatu nurmale, pò esse un prublema cù i buttoni internu.Pudete caccià a cunchiglia di cuntrollu remota, truvate u circuitu, sguassate cù un bastone di cuttuni immersi in alcolu, è poi asciugà, chì pò esse solu risolve u prublema di fallimentu di u buttone.Ritorna u telecomando à l'usu normale.


Tempu di post: 27-oct-2022