page_banner

News

Cumu riparà u malfunzionamentu di i buttoni di u telecomando?

Hè assai cumuna per i buttoni di cuntrollu remota per fallu.In questu casu, ùn vi preoccupate, pudete truvà a causa prima, è dopu risolve.Allora, dopu, vi intruduceraghju cumu per riparà u malfunzionamentu di i buttoni di cuntrollu remoto.

1)Cumu riparà u malfunzionamentu di i buttoni di cuntrollu remota.

1.1Prima caccià a bateria di u telecomando, sguassate a cunchiglia di telecomando, è fate attenzione à prutege u circuitu di u telecomando.。

1.2Pulite u circuitu di cuntrollu remoto, aduprate un secadoru per caccià a polvera, è poi sguassate u circuitu cù una gomma 2B, chì pò migliurà a sensibilità conductiva di u circuitu.

1.3Dopu a pulizia, reinstallate, è installate a bateria, perchè u malfunzionamentu di i buttuni di u cuntrollu remota serà riparatu.

wps_doc_0

2)Tu metudu di mantenimentu di cuntrollu remoto.

2.1Ùn aduprate micca u telecomando in un ambiente umidu o à alta temperatura, chì facilmente causarà danni à i cumpunenti internu di u telecomando, affettanu a vita di serviziu di u telecomando, è ancu causanu prublemi, cum'è a deformazione di a cunchiglia di telecomando.

wps_doc_1

2.2Se l'involucro esterno di u telecomando hè assai bruttu, pudete sguassate cù l'acqua, chì hè faciule per dannighjà u telecomando.Pudete aduprà alcolu per asciugà, chì ùn pò micca solu pulisce a terra, ma ancu ghjucà un rolu in a disinfezione.

wps_doc_2

2.3Per impediscenu chì u telecomando ùn sia sottumessu à una forte vibrazione o cascà da un locu altu, per u telecomando chì ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, pudete sguassà a bateria di telecomando per evità a corrosione.

2.4Se certi buttoni nantu à u telecomando ùn ponu micca esse usatu nurmalmente, pò esse un prublema cù i buttoni internu.Pudete caccià u shell di cuntrollu luntani, truvà u circuit board, asciucàrisi lu cù un bastone di cuttuni dipped in alcolu, è poi asciuttu lu, chì pò scioglie u prublema di i buttoni mancanti è fà U cuntrollu luntani torna à usu nurmali.

wps_doc_3

Tempu di post: 25-oct-2022